zaterdag 23 mei 2009

Blogje van Ninne









Hallo lieve knuffelaar,

Ik heb je wel even laten wachten op een nieuw berichtje geloof ik, sorry hoor, maar ik heb het ook wel erg druk gehad. Zo'n huishouden bestuurt zich namelijk niet vanzelf, en papa en mama hebben toch een beetje sturing nodig merk ik. Zo moet ik zelf regelmatig zelf laten horen dat ik honger heb......en dan komen ze snel met een flesje aan hobbelen.....terwijl ze me 's avonds weer ruw uit mijn slaap halen om wat milliliters melk bij me naar binnen te proppen. Die melk is trouwens wel lekker hoor....er zit een geheim ingrediƫntje in zegt papa steeds, hij doet er altijd een klein schepje liefde bij! Dat vind ik zo lief dat ik heb besloten dat ik in mijn luiers voortaan ook wat extras doe voor papa en mama....daar zijn ze vast blij mee...hihi....

Ondertussen probeer ik die ouders van me regelmatig op sleeptouw te nemen, komen ze er ook nog eens uit. Zo zijn we op het Wilhelminaplein geweest met Koninginnedag, we zijn in de stad gaan shoppen (papa en mama zien er weer toonbaar uit), we hebben lekkernijen op de markt gekocht, we zijn naar het nieuwe huis van Jeroen en Els gaan kijken, we zijn op bezoek geweest bij tante Josephine en oom Jan en mijn lieve neven en enichtjes, en er komt ook nog steeds veel bezoek om met me te knuffelen. Ik heb inmiddels op de arm gelegen bij alle HR-dames die bij papa werken, bij 'Oma Lenie' uit Achel, bij Ingrid en Guus, bij Dini en Ad........ik snap best dat al die mensen een knuffel van me willen, want ik ben ook wel errug lief. Naast Sil (van tante Willemijn) liggen vond ik ook wel erg gezellig, wat een knappe neef zeg!......Ik heb zelfs gesjanst met het kindje van Theo Maassen op het terras, hij vond me een voorbeeld voor zijn kindje, want ik was netjes stil.....ik vind Theo wel grappig hoor, daar zou 'ie iets mee moeten doen!

Tenslotte wil ik nog een geheimpje met je delen, als je belooft het niet tegen papski of mamski te vertellen. Ik probeer altijd zo rond zeven uur 's avonds de boel op stelten te zetten thuis door mij op overtuigende wijze vocaal kenbaar te maken gedurende een uur of twee. Die twee hier in huis denken dat dat er bij hoort....maar als zij rond die tijd naar die dwaas Albert Verlinde blijven kijken.......dan zijn ze nog niet klaar met me!

Nou, tot vlug maar weer, ik beloof weer snel een stukje te schrijven. Als allerlaatste nog mijn welgemeende excuses aan Tinus die ik met mijn wild wapperende armpjes een prachtige rechtse hoek heb gegeven.....

tot vlug, kus,

Ninne


1 opmerking:

  1. Hallo schatten,
    wat een schattige foto's weer. En wat een dappere verhalen over de eerste inenting. 't Is duidelijk familie om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen