zaterdag 25 april 2009

Kleine meisjes worden gro(o)t(er)











Ninne doet het uitstekend!

Ze heeft alle kleine kwaaltjes tot op heden met verve overwonnen! Van enorme luieruitslag en wat gedoe in d'r mondje tot een druppend soepoogje en een hielprik die ze al gapend onderging....ze gaat steeds meer op d'r stoere moeder lijken! Hanneke is inmiddels veelvuldig aan de wandel met de draagzak en loopt steeds verder, ze doet Ninne zelfstandig in bad en heeft van woensdagavond tot vrijdagavond helemaal alleen voor haar meisje gezorgd. Papa was naar Rotterdam voor een projectje....en heeft zijn dames bijzonder gemist, hoewel de nachten zonder verstoring ook wel lekker waren.....Vandaag zijn we naar de markt geweest, althans, Hanneke heeft met Anouk en Sarah gekwebbeld op de bank en samen met Stefan en Jeroen zijn we als 'Three men and a Little Lady' over de markt gehobbeld.

Toch moet met iets van het hart, beste lezer, ik heb een serieuze zorg.....ik hoop dat ik dit als nieuwbakken vader even in vertrouwen met je kan delen.....Hanneke doet zo vreemd de laatste twee weken....Hoe ik daar bij kom? Ze zit opeens veel meer achter de laptop en zit vervolgens druk te klikken; ze heeft een paar keer per week thuis een afspraak die ze niet kan verzetten; ik word niet meer gebeld op mijn werk of ik even wat mee kan nemen; ik hoef nooit meer naar de supermarkt en Han heeft het steeds over een of andere Albert die haar zo goed helpt en handig is.......ik trek voorlopig geen voorbarige conclusies, maar ik houd het wel in de gaten!

En voor de rest...het blijft genieten van Ninne, alle geluidjes, trekjes, geurtjes, boertjes, stiltes en beweginkjes die ze maakt zijn uitermate interessant, en dat zal nog wel heel lang zo blijven!

Tot vlug,

HnM






Geen opmerkingen:

Een reactie posten