dinsdag 7 april 2009

and the story continues....











Hallo hallo,

ik krijg steeds complimentjes van iedereen dat ik het zo goed doe! Ik eet goed, groei goed, poep en plas goed, slaap redelijk...., ben heel lief en heel knap.....en daarom zet ik maar wat fotootjes zodat je je kan zien dat al die complimentjes terecht zijn!

Oh ja, die artificiele baarmoeder die ze hier elke twee dagen voor me opzetten, papa noemt dat steeds ´lekker warm badje´ vind ik wel errug prettig.....die wil ik later ook één helemaal voor mijzelf denk ik. En wist je wat, vandaag zijn papa en mama gaan wandelen buiten, en ik mocht mee! Dat was voor mama en mij de eerste keer sinds ik geboren ben..mama liep wel langzaam, en keek heel de tijd naar mij, en papa keek steeds stoer en trots om zich heen....hihi...hij zegt ook steeds dat ie verliefd op me is!

Nou, tot vlug maar weer! Mijn geboortekaartje komt deze week trouwens, er wat is mis gegaan met drukken....daar heb ik nou nooit last van...grinnik....

x Ninne

2 opmerkingen:

  1. Mooi die weblog...enne, jullie doen het zo te zien ook helemaal TOP. Wat een gaaf spandoek Martien!!

    Groetjes, Gaston

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat Ninne op haar moeder lijkt...

    BeantwoordenVerwijderen