donderdag 19 maart 2009

Rara, wie is dit....?


Welkom terug, trouwe volhoudende lezer!

Wat fijn dat je ons nog steeds volgt, het duurt inmiddels al weer efkens. Maar geen medelijden hoor, wij vermaken ons uitstekend! Hanneke doet boodschappen, rommelt wat aan in de tuin tegen beter weten in, leest wat op de bank, kijkt 's een filmpje, poetst hier en daar wat en dat inmiddels al een week lang. Onze dochter kan ook nu pas geboren worden eigenlijk. Ik maakte me wat zorgen over een juiste registratie van de tijd tussen de komende weeen, dus heeft Han vandaag een mooi holloosjie gekregen, kan ze tenminste een beetje chique bevallen @;-)

Ik werk ondertussen zonder enige merkbare zenuwen door bij Center Parcs waar de zon zorgt voor mooie taferelen, zeker ook bij de ezels, die bijzonder geinspireerd zijn door onze zwangerschap en nu veelvuldig proberen elkaar zwanger te maken. Dat is een prettig gezicht als je 's ochtends aankomt op je werk.

Voor nu laat ik jullie achter met de quiz-vraag:

wie is deze lieflijke dame op de foto?*

*zonder een hint te willen geven: familie van Hanneke is uitgesloten van deelname!

Greetz H&M&.....

3 opmerkingen:

  1. Dat is Hanneke!
    Leuk om te zien :-)

    En kom maar op hoor met die bevaling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is Hanneke...ze heeft me de foto op dinsdag laten zien...

    Mag hopen dat jij nog mooiere foto's gaat maken van jullie dochter Maartje!

    Groetjes Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ennuhhh...als jullie niet opletten, dan kan de naam Maartje ook niet meer en heet ze April!!

    Groet Stefan

    BeantwoordenVerwijderen