dinsdag 24 maart 2009

Oogje in het zeil houden



Jazeker, daar bent u weer, trouwe blog-volger, wat fijn om u wederom te mogen begroeten!

Wij hebben gisteren wat extra check-ups gehad want ons meisje was erg rustig in de buik. Nu blijkt dat er wel bij te horen, maar ze nemen geen risico's met zwangere Hannekes (en volledig terecht natuurlijk)! Wij hebben hartslagen gemeten, bloeddruk gemeten, buikspanning gemeten, ligging gevoeld, placenta en vruchtwater bekeken en ge-echo'o'o'od en wat schetst onze verbazing:

Hanneke en ons meisje zijn weer eens de beste van de klas....alle waarden helemaal top, en minstens net zo belangrijk, iedereen weer volledig gerustgesteld!

Vanaf vandaag wordt er standaard een nog beter oogje in het zeil gehouden. Morgen weer verloskundige, overmorgen opnieuw alles meten in het ziekenhuis, en hopelijk ergens tussendoor ook nog een bevalling...

Overige belangrijke bijzaken:


  • Martien is in het bezit van een nieuw, zeer hippig, leren en groen vintage jasje, zeer binnenkort live te bewonderen
  • Hanneke heeft inmiddels twaalf boeken gelezen tijdens haar verlof en overweegt nu zelf een trilogie te schrijven, werktitels: Wachten, Wachten, En nog eens wachten
  • Rutten komt zeer waarschijnlijk toch echt naar PSV
  • Martien is vanmorgen van achteren aangereden, gelukkig alleen blikschade
  • Opgebakte 'tweededaagse' macaroni met kaas is echt stukken lekkerder dan de eerste dag.

voor nu laten wij het hierbij, tot babies!

H&M&puntjepuntjepuntjepuntjepuntje

5 opmerkingen:

  1. Houden jullie geen prijsvraag over van welk beeld dat oog komt....? Ik hoop op een leuke prijs namelijk!
    We wachten gewoon door (al was Jeroen wat argwanend aan het worden vanmorgen, maar dat begrepen jullie al).
    X Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil "al-tijd-is-kort-jak-je-ziek" verhalen horen!
    Pfffff en ik weet hoe het voelt....
    xxx Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, het is dat ik op elke foto een steeds groter wordende buik zie (die van Hanneke bedoel ik), maar anders begin ik toch wel te twijfelen of jullie ons niet voor de gek houden.
    Zelfs het geboortekaartje op mijn USB stick wordt ongeduldig! Het wachten op de Sint op 5 december is er niks bij.

    Ik geef jullie nog een week, en dan wil ik resultaat zien hoor (waarvan ik nu al weet dat het prachtig zal zijn).

    Dikke kus X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Han, als jij niet meer terug sms-t denk ik echt dat je bezig bent met 'de-ze-wee-komt-nooit-meer-trug'(kan je een beetje afwisselen met de tip van Els)! Ik ga speciaal naar beneden 's avonds om mijn telefoon op te halen!!! Is echt een nare bezigheid, dus laat die boel is ff goed los wrikken door de vk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh lieve kleine baby, weet je wel hoeveel mensen hier liefdevol op je wachten.Hoe vaak de vraag wordt gesteld of er al iets te melden is?Zelfs op mijn werk vraagt de moder van een collega van Martien of er al nieuws is, hihi!

    En die arme moeder van je wordt ook wat ongeduldig, kan weinig kanten meer op, alles in huis is al 10 keer schoon gemaakt en er staat zo'n prachtig wiegje op je te wachten.

    Geloof me, je warme badje van nu is niet mooier dan het warme welkom straks!

    BeantwoordenVerwijderen