zondag 29 maart 2009

Nog één nachtje slapen!


Welkom, trouwe buikvolger!
De zenuwen groeien langzaam aan groter en groter, het uur U komt dichterbij, het einde van lang wachten is in zicht, het begin van een nieuwe fase in ons leven komt dichterbij! Wij zijn vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de laatste reguliere check-up en morgen wordt het eerder aangekondigde baby-uitzettingsbevel kracht bijgezet. Vandaag was alles helemaal oké, en was er een héééééél klein beetje ontsluiting......Zoals je kan zien heeft Hanneke haar bevallingsgezicht uitgeprobeerd vanmiddag, dat ik een foto zou maken was niet ingecalculeerd geloof ik ;-)

Als toekomstig Moeder en Vader kunnen wij natuurlijk niet langer wachten, zeker ook omdat het binnenkort natuurlijk ook weer Vader- en Moederdag is, wat lijkt het opeens bijzonder om daar het lijdend voorwerp bij te zijn. Ik ben blij te kunnen melden dat onze trotse viervoeter Tinus ook niet meer kan wachten, hij gaat steeds op Hannekes buik zitten, ik vermoed om de neerwaartse druk te verhogen.
Inmiddels wordt ook deze hardcore blogger een beetje woordeloos aan de vooravond van het vader worden, dus laat ik jullie in nieuwsgierige ongeduldigheid achter met de toezegging dat de volgende blog de volledige naam van onze dochter zal dragen, vergezeld van foto's!
Tot vlug,
Hanneke & Martien & .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten