woensdag 18 maart 2009

Kiekeboe?

Hallo hallo, vrolijke mede-wachtenden,

Leuk dat je weer even komt kijken hoe het met de voortgang is. Han voelt nog steeds af en toe krampjes, dus dat is voor mij steeds aanleiding om te roepen 'Begint 't?' Ik heb nog geen bevestiging mogen krijgen, maar goed, ook ik heb wel eens krampjes...

We hebben inmiddels de Dikke van Dale ingelicht met de mededeling dat ze het gezegde mogen veranderen in:

Wachten tot ze vijfendertig ons weegt

De Dikke zou het bespreken met de Dunne, dus dan weet je het wel.

Ondertussen werk ik rustig door en beantwoord ongeveer drie-en-veertig keer per dag de vraag of het nog niet zo ver is. En gek genoeg is het elke keer weer bijzonder leuk om te merken dat mensen meeleven. Ook Han merkt dat aan de vele mailtjes, telefoontjes, verassingsbezoekjes en berichtjes op dit weblog. Iedereen wacht mee, en dat maakt het allemaal veel makkelijker voor twee ongeduldige Schorpioenen!

In het volste vertrouwen dat het vannacht toch echt gaat gebeuren, laat ik jullie achter met de belofte dat je vanzelf een sms'je krijgt van onze dochter als ze geboren is!

greetz H&M

3 opmerkingen:

  1. ohhh, spannend....ik ben al de hele dag een beetje nerveus hoor!
    En als dit een recente foto is van Han, lijkt het alsof ze tekent in haar gezicht!
    Zet 'm op!
    Licht dimmen, kachel ietsje hoger, nestje bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeehh het is inderdaad echt spannend! Ik heb al gedroomd dat ze was geboren (en ze had een hele rare naam haha!) dus laat haar nu maar snel komen ;) liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rara van wie ben jij een zus!!!!!
    (al maak ik me wel lichtelijk zorgen over de opmerking van Josephine dat je licht tekent... betekent dat dat ik er in haar ogen altijd slecht uitzie?!)

    BeantwoordenVerwijderen