dinsdag 17 maart 2009

Come out, come out, where-ever you are...

Martiens voorspelling breekt spoedig aan, de achtiende zal het gebeuren.......maar de concurrentie is groot. Schoonmama voorspelt de negentiende, en gezien Han altijd goed naar haar moeder luistert......

Jullie kunnen hieronder je inzet en datum aangeven, de winnaar wordt binnen twee weken bekend gemaakt!

en ondertussen stuitert Martien even door van de zenuwen en slaakt Han nog maar eens een diepe zucht...

tot snel!

H&M&?



5 opmerkingen:

  1. Ik sluit aan bij de 19e! 40+4.....
    Veel wachtplezier....x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga voor de 21e, mooi lentekind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yo bro!

    In je strijd om de voorspellingsdata van de dames, zal ik je steunen en voorspel de 18e...
    Mijn eerste hoop was gevestigd op de 13e, maar ja, dat is al voorbij hè... ja...ja, da's al voorbij ja.
    Voorts heb ik geen mening meer en schaar ik me achter jou.
    Kijken wat ze doet...

    Succes, dikke kus
    DRZ & RN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat het een echt zondagskindje gaat worden. Dus 22 maart.
    Groetjes Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... ik ging ook voor het lentekind, maar helaas. Alle symbolische data zijn nu voorbij, dus zet ik gewoon in op dinsdag a.s : strippen+ 1dag!

    BeantwoordenVerwijderen