vrijdag 27 maart 2009

Babypraat!

Hoi! Hallo lieve lezer!

Ik heb gehoord dat je de laatste week regelmatig komt kijken of ik al geboren ben, en dat vind ik ontzettend leuk van je. Speciaal daarom heb ik papa gevraagd of ik alvast een weblogje mocht schrijven, en hij vond het gelukkig goed. Eigenlijk heb ik het eerst aan mama gevraagd, maar ik ben inmiddels zo groot dat ze niet meer achter de computer past met d'r mooie dikke buik...hihihi...

Papa en mama vertelden me dat jullie allemaal heel ongeduldig op me wachten, en dat is natuurlijk hartverwarmend, en ik kan jullie inmiddels goed nieuws brengen: Ik word gewoon op mijn verjaardag geboren, want dat lijkt me wel zo praktisch. Die ouders van me hebben wel verteld dat als ik maandag aanstaande nog steeds verstoppertje speel, ze me komen halen....ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen...grinnik...ik verstop me gewoon achter de moederkoek, niet doorvertellen hoor.

Ik heb het trouwens ontzettend naar m'n zin in mama's buik, hoewel het inmiddels wel een beetje krap wordt. Er is van alles te zien en te horen hier binnen in, en altijd genoeg te drinken. Ik krijg ook veel lekkers te eten, vanavond kreeg ik een lekkere tonijnsalade met foccacia, dat is smullen hoor. Ik denk trouwens dat ik straks even op melk overga, dat lijkt me wel eens lekker een aantal maanden, daar groei ik vast goed van! Soms moet ik heel erg lachen, want dan roept papa van buiten lieve en gekke dingen naar me, dat ie me heel veel gaat knuffelen, en dat ie niet meer kan wachten tot ik geboren wordt. Mama en ik moeten dan altijd schuddebuiken van het lachen, dan is het hier net een golfslagbad......ik heb trouwens van papa gehoord dat ik dat nog veel vaker ga meemaken straks, maar dan wel met 100 kindjes tegelijk.......ksnap 't niet helemaal, maar dat zal wel niet meer in mama's buik zijn dan....hmmm

Weet je wel wat nog het allerleukste is? Ik weet al hoe ik heet! Ik ga het natuurlijk nog niet vertellen, want hoewel ik straks mijn plasjes nog niet kan ophouden, een geheimpje kan ik al wel bewaren. Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt....zodra ik geboren ben sms ik je mijn naam gelijk, oké? (ik mag papa's iPhone lenen, stoer hé)

Hopelijk zie ik je straks snel als ik geboren ben, dat zou ik erg leuk vinden, bel maar om een afspraak te maken!

veel liefs,

groetjes uit de buik van mama!
p.s. Trouwens, nog een adviesje, als je de huidige conjunctuur op zijn ware merites beoordeeld, is het een kwestie van pro-actief en pragmatisch ingrijpen, en je solvabiliteit is weer snel op niveau.....en kan iemand me even vertellen waar die baarmoederopening zit?

5 opmerkingen:

  1. Lieve ongeboren dochter van Hanneke en Martien,

    Vanwege niet nagekomen afspraken betreffende de huurperiode van 9 maanden in moeders baarmoeder, wordt jij er over 3 dagen uitgezet. Via via heb ik vernomen dat je ouders je dit door de vingers zullen zien. Ze zouden zelfs eventueel bereid zijn om de komende 18 jaar voor je te zorgen. Als ik jou was, zou ik deze kans grijpen.Ik zou eerder verschijnen om zo hun harten compleet te laten smelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haahah wat een leuk verhaal ...maar dat wachten was niet afgesproken ...je zou de 15e komen dan waren we samen een Vis !! Nu ben je een Ram ......en die zijn koppig , eigenwijs ( klopt ook want je blijft zitten ) maar wel echte ondernemers ( martijn is dat ook ) ..nou ook wij kunen niet wachten ....kom aub en neem de ZON mee ...kus RObine En de rest van de Fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kleine buikbewoner,

    vandaag zijn je papa en mama voor de laatste keer met jou in de buik op bezoek gekomen.Volgende keer zal er een klein meisje in de maxicosi zijn dat nog niet mee-eet, maar vast alle aandacht krijgt.
    De mand met kraamkadootjes is gevuld, je tante al in tranen bij enkel het idee dat je er bijna bent, dus kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo anonieme meid,

    De zomertijd is ingegaan, dus tijd om te verschijnen. Die humor heb je vast van je vader, hihi. Je verjaardag is in maart, dus ik zou maar opschieten, anders mis je hm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Maartje, wat doe je die moeder van je aan! Iedereen in de stad en in de Appie staart haar vast aan en verzucht dan: "Och arm kind, hoe lang zou ze nog moet?!"
    Dus...
    de klok is verzet;
    de zon is geregeld (!);
    op 1 april is een geboorteverbod gelegd;
    oma is al bijna onderweg om je er eigenhandig uit te halen - en dat is geen pretje kan ik je verzekeren nu ze maar met 1 oog kan zien-;
    je neefje haal je toch al niet meer in want die groeit op de heerlijke kunstmatige melk idd veel beter dan jij op dat zoete vruchtwater;
    het zwangerschapsverlof van je tante zit er zga op -en daarmee ook de mogelijkheid dat ze 1 uur na je geboorte meteen boven je hangt te tutten;
    kortom...
    ER IS GEEN ENKELE REDEN MEER OM ER NIET MORGEN UIT TE KOMEN!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen